Информация, свързана с Коронавирус (COVID-19)

Тъй като въздействието на коронавируса (COVID-19) продължава да се развива, моля, имайте предвид, че ние продължаваме да се ангажираме да ви предоставим нивото на  услуга, която очаквате от Autotechnica - Hertz.

Ние сме в комуникация със съответните органи по отношение на коронавирус (Covid-19) и взимаме всички необходими предпазни мерки, за да защитим нашите клиенти, служители и доставчици, както и да допринесем за прекъсването на преносната верига.

По-специално:

  • Компанията следва задълбочени процедури за почистване на всяко превозно средство след всеки наем.
  • Ръководството на компанията издаде специфични насоки на всички служители, участващи в процеса по доставка на превозните средства за предотвратяване и защита срещу Коронавирус въз основа на указанията на съответните органи.
  • Всички наши клонове са оборудвани с антибактериални материали (кърпички, гел), които са на разположение на всички клиенти.
  • В случай на засегнат от коронавирус клиент или служител, участващи в ежедневните процедури и операции с превозни средства, компанията е създала процес за незабавна дезинфекция на превозното средство и съоръжението, както и да започне съответния медицински преглед на всички служители, които са участвали в процедурата за наемане.
  • Съставен е План за управление на кризи в случай на инцидент с коронавирус в централния офис и клонове на компанията.

Всяка информация по отношение на възможни инциденти с коронавирус се обработва единствено от националните здравни власти.

Често задавани въпроси относно моята резервация

Какво ще стане, ако плановете ми се променят поради Коронавирус или от  ограничения за пътуване, наложени от българското правителство?

Знаем, че клиентите се нуждаят от по-голяма гъвкавост, в постоянно променящата се обстановка, в която сме в момента. Ето няколко скорошни промени, които направихме, за да ви помогнем.

  • Ако трябва да върнете автомобила си на друго място, ние ще се откажем от всякакви промени в тарифата.

Какво се случва, ако се изисква да се самоизолирам или съм поставен под карантина, следвайки заповедите на съответните органи и не мога да върна превозно средство?

Ако това се случи, моля свържете се с офиса, от който сте наели автомобила и избягвайте контакт с автомобила и ключовете. Ние ще организираме прибирането на превозното средство от посочения адрес.

Какво се случва ако съм се заразил с вируса и управлявам превозно средство от  Hertz / Dollar / Thrifty или Firefly?

Ако сте с положителен резултат за COVID-19, Ви молим да уведомите възможно най-скоро офиса, от който сте взели автомобила.

По отношение на чистотата и хигиената на вашите автомобили

Почиствате ли автомобилите си по различен начин? Променен ли е някой от оперативните ви протоколи?

Компанията следва стриктни процедури за почистване на всяко превозно средство след всяко наемане от клиенти. Конкретни указания за действие са издадени от ръководството на компанията на всички служители, участващи в процеса на доставка и прибиране на превозни средства за превенция и защита срещу коронавирус въз основа на указанията на съответните органи.

Как се почистват автомобилите, ако наемател е потвърден или се подозира, че има COVID-19?

Внедрихме нови протоколи за почистване, които включват изваждане на превозното средство от движение и дезинфекция от външна фирма в случай, че клиентът е заподозрян или е известно, че има COVID-19.

Прочети повече Затвори
Абонирайте се за нашият нюзлетър
За повече вдъхновение за пътуване и ексклузивни оферти
Грешка
Моля, потвърдете абонамента си сега на имейла, който изпратихме на вашия имейл адрес!