Относно вашата онлайн резервация
Често задавани въпроси по категории
Относно вашата онлайн резервация
Как мога да резервирам кола на Hertz.bg?

Започнете с попълването на необходимата информация в полето „Направете резервация“ на началната страница. Това са:

• Дата и час за вземане и връщане.

• Мястото за вземане на Hertz. Ако мястото за връщане е различно, моля, поставете отметка в квадратчето „Връщам това превозно средство на друго място“.

• Типът кола, която искате да наемете.

• Номерът на вашата карта за често пътуващи или, ако имате, промоционална карта. На втората стъпка изберете предпочитаната категория превозно средство и начин на плащане и завършете резервацията си, като попълните данните на водача, които ще бъдат поискани.

Мога ли да избера конкретна марка или модел автомобил?

Резервациите са предмет на определена група автомобили, която включва няколко различни модела автомобили със сходни характеристики. Можете да поискате конкретен модел по време на вземането, ако е наличен.

Какъв е минималният / максималният период за наем на кола на Hertz.bg?

Минималният период за наемане на кола е 30 минути, а максималният е тридесет (30) дни.

Ще получа ли потвърждение за резервацията си?

След успешно завършване на вашата резервация, ще получите имейл за потвърждение на адреса, който сте посочили по време на резервацията.

Мога ли да променя резервацията си? Има ли такса?

Можете да промените само датата, часа и местоположението на вашата резервация и връщане, ако приемете, че промяната се отнася до местоположение в същия град - до 2 часа преди времето за вземане, което сте поставили за вашата резервация. За да направите промяна във вашата резервация, кликнете върху раздела „Промяна / Отказ“, намиращ се в горното меню на началната страница и въведете референтния номер на резервацията (напр. ABCD01012001) и фамилното име на водача.

Моля, имайте предвид, че промените в резервацията подлежат на преизчисляване на цената на резервацията въз основа на наличността и цените към момента на извършване на промяната.

За резервации по заявка можете да модифицирате мястото за връщане / взимане само ако приемете, че промяната се отнася до местоположение в същия град.

Не можете да променяте избраната категория превозно средство или данните на водача. За тези случаи, моля, анулирайте резервацията и направете нова.

Какво ще стане, ако анулирам резервацията си? Има ли такса?

Няма такса за анулиране.

Какво се случва, ако не се появя на посочената дата и час за вземане? Има ли такса?

Няма такса за анулиране.

Какво представлява резервацията "По заявка"?

Резервациите за групи, които са "По заявка", трябва първо да бъдат проверени от нашия Резервационен център в съответствие с данните за резервацията, които сте въвели.

Абонирайте се за нашият нюзлетър
За повече вдъхновение за пътуване и ексклузивни оферти
Грешка